5 Kasım 2014 Çarşamba

Sonunda beklenen an! Deneme Sürümü tamamlandı!

Evet arkadaşlar. An itibariyle, Little Busters!'ın deneme sürümünü indirip bilgisayarınıza kurabilirsiniz! ^_^
Kurulumdan önce, açılış videosundaki altyazıların görüntülenebilmesi için DirectVobSub/VSFilter'ın bilgisayarınızda yüklü olduğundan emin olun (K-Lite Mega Codec Pack ve türevi bir codec paketi kurmanız işinizi görecektir :) )

İndirme/Kurma aşamaları:

1- Little Busters! Deneme Sürümü v1.0'ı indirin
2- Kurulumu tamamlayın (Kurulum klasöründe Türkçe karakterler bulunmasın [Örn: C:\Little Busters! Deneme Surumu])
3- Ana menüden "Başla"ya tıkladığınızda karşınıza aşağıdaki gibi bir ekran belirecek:
   Seçenekler arasından @MS Gothic [LB!]'yi seçin ve OK'e tıklayın.

4-Deneme sürümünün tadını çıkarmaya hazırsınız :) İyi eğlenceler, minna! ^_^

41 yorum:

  1. 5 kasim benim dogum gunumdu vooo guzel bir supriz oldu bana :P en sevdigim 3 vnden biridir lb. Bikmadan pes etmeden calismana hayrqn kaldim, kolay bir vn degil cunku cevirmek icin. Gameplay konusunda problem oldu mu? Pc gozuk oldugundan indirip deneyemedim malesef geribildirim yapamadim o konuda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler ^_^ Gameplay konusunda henüz bir probleme rastlamadım deneme sürümünde. Ancak, tam sürümdeki dövüş mini-oyunundaki diyaloglar (eğer düzeltemezsem) garip görünebilir, hatta dövüş mini-oyununu tamamen bozabilir. Ama üzerinde çalışıyorum. :)

      Sil
  2. Oynadım İyiydi (Ben Pek Sevmem Little Busters Herkes Seviyo Ben Sevmiyom Ama Kötüde Değildi Filan :) ) (Bu Arada Orjinal Yorum Silindi Bi Daha Yazdım Asıl Daha Uzun Yazmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geribildirim iÇin teşekkürler ^_^ Beğenmene sevindim. Little Busters'ı sevmiyorsan biLe sorun değil, önemli olan oynamış ve beğenmiş olman. Hem LB!'yi sevmiyorsan bile mutlaka diğer Key VN'lerini (Clannad, planeterian, Kanon, Rewrite) seviyorsundur sanırım. Little Busters!'ın çevirisi hele bir bitsin, diğer Key VN'lerini de çevireceğim.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Yok keyleri sevmiyom :D :) ama kötüde değil diyeyim . Hepsi Birbirene Benziyor zaten, Çevirirsen Oynarım sevmesem bile genede kötü değil filan :) (Bu arada Gene Asıl Yorum Gitti üyeliğe girerken gidiyo :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsi birbirine benziyor, ama planeterian dışında. En azından o, diğer Key VNlerine kıyasla daha "orjinal", kendine has bir eser. :)

      Sil
  4. Bu arada Cihat Güllütip (Aslında Soy adım değil öyle yazmıştım asıl soy adım gülertip :D :/ :) )

    YanıtlaSil
  5. Bu arada bi yorum daha yazayım animelerini sevmiyordum oyununu da bi denemek lazım genede :) (aynıdır heralde ama :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana hikaye olarak aynı, ama farklı rotalardan gitmek eğlenceli ve ilginç olabiliyor :)

      Sil
    2. Evet, ozaman iyi olabilir :)

      Sil
    3. bide kendi yolunu (bana en uygun olananını) bulmak iyi olabilir belki ozaman beğenirim filan :)

      Sil
    4. bide ben clannad izledim sadece little busters ın anime sini izlemedim filan :) :/ :)

      Sil
    5. Little Busters!'n animesi de fena değil. Görsel romanda anlaşılmayan kısımları animede daha iyi açıklıyor. Ancak, 1.sezonu biraz sıkıcı bulabilirsin. Ama asıl olaylar 2.sezonda, yani Little Busters! ~Refrain~'de başlıyor. :)

      Sil
    6. bide bişey daha sorayım mı :) bu görsel romanların projesini nasıl açıyon çeviri yapıyon filan :)

      Sil
    7. Once metinleri bulundugu arsivden cikartiyorum, ceviri ve duzenlemeleri yapiyorum, daha sonra fa gorsel rinanin algilayacagi metin bicimine geri donusturup arsive geri yukluyorum. Bir de resim seklinde olan metinler var. Onlari da duzenleyebilecegim formata donusturup, Photoshop'tan duzenliyor, daha sonra da kayfedip dosyayi orjinal fosya bicimibe geri donusturuyorum :)

      Sil
    8. programlarını yazabilirmisin filan desem :) yani arşivinden mesela neyle çıkartırılıyor little busters :)

      Sil
    9. Reallive Development Kit adı verilen, Little Bustes!'ın yazıldığı görsel roman motoru için hazırlanmış bir program paketiyle çıkartıyorum senaryo dosyalarını :)

      Sil
    10. Eyw söylemicektin galiba sonra vazgeçim söyleyeyim dedin :) neyse Teşekkürler :)

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Yo, ondan degil :D Yorumunu yeni gordum, ondan gec cevap vermisim. Kusura bakma :)

    YanıtlaSil
  8. ozaman kullanımı nasıl onuda yazabilirsen iyi olabilir filan :)

    YanıtlaSil
  9. Kullandığım programların herhangi bir grafiksel arabirimi yok. O yüzden programları Cygwin adlı bir UNIX komut istemcisi kullanarak yönetiyorum. RLDev'de toplamda 4 program bulunuyor:

    1-KPRL - Arşiv çıkarıcı/toplayıcı
    2-RLC - Senaryo dosyaları derleyici
    3-VACONV - Resim dosyası dönüştürücü
    4-RLXML - Animasyon kodlarını (.gan) XML formatına dönüştürücü

    YanıtlaSil
  10. (Asıl Yorum Silindi gene) Neyse ben başka görsel roman çevirmek için deneyeyim dedim ama little busters ı çevirmeyeceğim için vaçgeçeyim filan biraz karışık gibi :) belki bakarım genede filan eyw sağol :) :)

    YanıtlaSil
  11. CSX extractor/importer bu program nasıl kullanılıyor desem bide Berkay koç (Asıl Yorum Silindi gene :))

    YanıtlaSil
  12. Neyse onu açtımda menüleri düzenlemeyi çözemedim bu arada bunuda görmedim diyemezsin filan çünkü 22 aralıkta yazmışsın :O :/ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum yazdığını gerçekten yeni fark ettim ._. Sorununa gelince... Menü yazıları ne biçimde bulunuyor, resim olarak mı, yoksa bir kod dosyası içinde mi? Çıkarttığın dosyaların bulunduğu klasörden bir ss gönderirsen yardımcı olabilirim belki :)

      Sil
    2. tamam ozaman :O :O :) yosuga no sora nın dosyalarını açayım dedim biliyorsan o götsel romanı diyeyim :) ss sini yollayım mı diyologları açtımda menü yü açmayı bulamadım :

      Sil
    3. Bilmez miyim Yosuga no Sora'yı :D Ve evet, ss atarsan daha iyi olur :)

      Sil
    4. title.noa yı açtım http://i.hizliresim.com/pm8APq.png böyle çıktı başka bir şeyimi açmam gerekiyordu filan acaba

      Sil
    5. bu arada school days diye bir animasyon var onu biliyon mu (genelde bu anime ondan daha çok seviliyo ama ikiside aynı olması lazım ikiside benim deyişimle pisikopat :D :) )

      Sil
    6. XnView diye bir resim programı var. İçinde .eri dosyaalrını açabilen bir eklenti de mevcut.
      Şu adresten programı indir, dilediğin .eri dosyasını açarsın:
      http://download3.xnview.com/XnView-win-full.exe

      School Days'i de bilirim. Seriyi izlediken sonra 1 hafta kendime gelemedim. Az kala animelerden soğuyacaktım :p
      Sana onun da bir görsel romanı olduğunu, ve boyutunun yaklaşık 10 GB olduğunu söylesem? :D

      Sil
    7. biliyom ve o seriyi severim (böyle diyen azdır :) ) o görsel romanıda oynadım (şimdi söylediğimi kimse söylemez :D makoto o dizideki favori karakterim desem :) ) eyw sağol diyeyim paylaşımiçin :)

      Sil
    8. açılmıyo diyeyim :O :)

      Sil
    9. Evet, pek çok kişi Makoto'nun favori karakteri olduğunu söylemiyor. İlk kez senden duydum diyebilirim :D Peki, sorun ne? Neden açılmıyor?

      Not: İstiyorsan bundan sonraki konuşmalarımızı e-psota yoluyla yapalım, yorum kalabalığı olmasın :)

      Sil
    10. olur ekledim diyeyim seni ama :O :)

      Sil
    11. http://myanimelist.net/character/3358/Makoto_Itou/favorites

      neyse pisikopat erifin teki favori karakterim ama gerçekte arkadaş olmazdım tabi ama böyle iyi seyretmesi çakalı ;) :)

      Sil
    12. bide animesi izleyen kötü olarak yorumluyor görsel roman oynayınca iyi adamda olabiliyordu galiba

      Sil
  13. yorum yazsaydın bi öbür konuya yazmışsın bu konuda diyeyim neyse tamam :/

    YanıtlaSil